godnatten på eer<3

Hejhej bloggen! ;)

klockan är 12 jo jag vet, igår somnade jag tre på natten!-.-
idag seenast ett!:D
imorgon blir det shopping och kul grejs som jag kommer på med min kompis R. tisdag är det ju visst.
ska kolla lite i garderoben vad som behövs, borde spara pengar egentligen menmen..:DD
ska också ta och ringa upp en viktig kompis, måste snacka! important things babyy ; )<3
ja men kul ska sommarn va så lägger upp en rolig& fin bild!

Fun times ! Peace and luuuv <3 xoxo miranda!

GODNATT!<3

ps.Ni som bor i finland (och ni andra oxo) kanske har läst om en tjej som blev kapad för pengar ? stor grej här iaf. jo den tjejen var vår familjs vänner fy fan att det ska hända sådant :(

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vill också shoppa :D but I got no money ^^



Nej usch vad hemskt :S måste kolla upp det. Det var helt nytt för mig :S

2009-06-16 @ 18:08:44
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0