Emma/Hermione bilder igen (;

once again pajar datorn snart av bilder :D heheh måste(!!) köpa en CD/minnepinne snart ! : )
Men jag kan tömma på "kändis bilder" genom att visa dem här så...enjoy!

Hermione Granger visar sina trolldrycks konst talanger och frambringar Polyjuice elixir i Harry Potter 2an (:

Emma Watsons vackra profil, hennes blonda hår framhäver vacker hennes bruna ögon&ögonbryn,va?(:

Emma på en HP6 poster.. spänningen stiger ju närmare vi kommer datumet, 15 days to go!<3

Hermione,Ron och Harry skriver och läser i Hogwarts ;)

En snygg bild på Harry och Hermione från filmerna (:

En av mina favorit bilder på Emma när hon började modella mer och bli lite äldre :) love it!<3

*klicka för att förstora*
söta emma i pannlugg :) Emma skriver autografer i en av mina favorit-outfits!
mer autograf skrivning.. pannlugg här med!(:

bloggar ennu en gång till tror jag, sen inget bloggande på en tid... :/

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: svarade tillbaka på FRIDA.se :b var inte meningen men jag kom på det först efteråt ^^



Emma är så vacker :D <3

2009-06-30 @ 22:48:29
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0