Emma bilder

Hej var borta över veckoslutet så har varit lite tomt på bloggen eftersom vi inte har internet på landet.. men nu är jag tillbax för några dagar ;) Jag hade med datorn ifall det skulle blit regnigt och jovisst jag hade rätt så jag gjorde lite blidcollage på datorn ;P Det var riktigt skönt och lite synd att vara tillbax i stan med eeh.. 2 kompisar som jag inte är sååå bra vän med endå noja I'll survive (i think). :P

inte så snyggt men jag älskar bilderna: )!

och så hittade jag en bild jag aldrig förr sett tror jag...:D

jättesöta iallafall <3


Emma i ungefär min ålder? Gillar håret och sminket :)

Okej det är text över bilden men strunt samma, så fin på David Lettermann :)

Ganska olika stil på bild 1 och 2-3 fast 2an och 3an är inte sååå stor ändring:D
måste säga att jag föredrar emma som äldre.. hehe;) men nog var hon söt som liten;

Som sig själv, bara 9 år :)

..och som hermione i första filmen :P

NU GONATT <3

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: Håller med :D åh har du! :D Jo, hoppas det ;)



Super fina Emma :)

2009-06-28 @ 23:20:41
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Felicia

jag skickar ett meddelande åt dig på FRIDA.se om bloggdesignen :)

2009-06-29 @ 00:23:42
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0