Bilder och sådant :P

men gud så trög datorn är nuförtiden! -.-
måste lägga alla bilder på CD / minnepinne annars kraschar den efter sommarn..hehe:P
all musik tar så himla mycket plats ! därför ska jag tömma på bilder och visa er lite bilder jag har i mitt ena album (inte dem på mig,sånna jag sparat från internet:P)

Älskar denna på Emma Watson! :)

Emmas favorit-skor ;)

Supervackra Emma som Hermione i HP4 ! :)

2 heeeeta killar ! :) ni vet ju såklart namnen? Elijah & Daniel :D

bra finskskådis,jenni banerjee:)

så himla somrig bild ! madicken och lillasyrran, påminner om mig och min småkusin tjej om somrarna på landet(:såkul!<3

en till madicken bild, förstås en av favorit filmerna på sommarn! :D

nu ska jag böra ja se på film,hejhej! (pirates of the caribbean ble de:P)

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: tack så mycket :D



Härliga bilder :)

2009-06-16 @ 21:56:57
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0