BACK

Hej ! Long time no see. Men nu är jag tillbax och jag ska blogga även om det är sommarlov och jag ska njuta av vädret (okej de har lovat ganska dåligt väder 3 närmaste dagarna nu..) men anyways :)
under tiden jag inte nått min dator har ju en hel del hänt och massor kring Harry Potter-stjärnorna :P
Visar lite bilder på dem därför;

Ni känner igen henne va ? ;) Emma är burberrys nya face! LOVE IT !<3

harvey nichols, så snygg i speciell klänning !


I know u know her, Evanna : )

Ska snart klippa och färga håret, ska få min "egna" färg tilbax och sedan är det lite slitet i topparna så det snyggas till, älskar annars min frisyr nu, så behändig ! kan ha både mittbena och sidobena, båda sjukt snyggt : ) funderar på pannlugg till vintern.. ? we'll see. skriver snart igen : )


Kommentarer
Postat av: Felicia

Både Emma och Evanna var snygga på bilderna :D

Skulle också vilja klippa mig :b men egentligen borde jag låta håret växa ut så att det går att göra något med det :p det är helt omöjligt nu ^^

2009-06-14 @ 16:51:39
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0