03.17

hejsan, vaknade nyss och fick inte sömn på nytt och såg att min bror lämnat datorn uppe så jag tänkte att jag bloggar lite:D imorgon eller okej, idag, är det torsdag vilket beyder förberedelse inför midsommar!: ) massvis att göra men jag lovar, jag ska blogga! : ) har kanske inte skrivit hur håret blev? ljust ! men fint tycker jag ändå.
Hade kollat lite på H&M fashion against aids iförväg och jag tyckte årets var bättre än de förra.. de var så tydliga "stop and think" eller "use a condom". nej, gillade bättre årets med bilder, "use your" och en bild på en hjärna samt "you enjoy life" :) gladare,snyggare och bättre helt enkelt! men tyvärr var alla snygga slutsålda så jag köpte inget..
Efter midsommarn (kommer åt en dator igen på söndag) ska jag träffa vänner på deras landeställen vilket ska bli riktigt roligt, bara nu vädret skulle kunna bli bättre ! :/ aah men jag ska ta och sova ännu lite så jag orkar förbereda midsommarn imorgon, chiaoo ma bellas <3

ps. vad ska ni på midsommarn?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag har den där 'You enjouy life' :D har den på mig nu också xD hehe.

Hoppas du fick en skön midsommar :)

2009-06-21 @ 16:15:17
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0