Frågor & Svar

Större bloggerskor kan ha frågestund och sådant men jag gör istället en sådan här så att de som orkar läsa och vill fråga mer kan göra det sedan ;) Läste samma frågor på Rosdalens blogg :)

1. Hur gammal är du om fem år? om exakt 5 år är jag 20år 20dagar! :D
2. Vem var den sista du träffade? min mamma som nyss gick och sova och sade "vaka nu inte för länge"
3. Hur lång är du? 1,64 ungefär
4. Vilken var den senaste film du sett? Det var vell Harry Potter 6an ;)
5. Vem ringde du senast? En kompis, talade om dagens händelser.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? sparar inte SMS:en jag skickar men det var vell till mamma att jag var påväg hemåt :P
7. Vad är dagens planer? well dygnet har bytt så jag antar att jag kan säga nya dagens planer;blogga,sova,träffa vänner på landet.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? växlar, beror på situation och person!:D
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? kanske 1 timma sedan :D
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna, riktigt bruna :)
12. När vaknade du idag? för tidigt!! lite före 9!
13. Har du någon gång hittat en katt? nej inte så att jag skulle ha "hittat" den precis men söta små katter på gatan har man ju sett utomlands :) +vandrar-katten på sommarstället!
14. Vilken är din favoritplats? Oj svår fråga! Gillar nog de flesta platserna bara det är trevligt&fint där och så bra sällskap förståss.
15. Vilken plats föredrar du minst? hmm..svår den också det kan bero på ju, ibland kan de vara på bästavännens fest där allt går fel ju! man vet aldrig..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hoppeligen studerar jag då så skulle hoppas på Sverige,England,USA eller Frankrike :) Tyskland går också.
17. Vad skrämde dig som barn? när jag var typ 5 år var jag livrädd för Hagrid :D och ett troll i TV.
18. Vem fick dig att skratta senast? Det var väll mina kompisar jag träffade ikväll
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? ja tror nog det eftersom jag inga har :DD
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar dator
21. Sover du med eller utan kläder på dig? föredrar stor t-shirt och ibland shorts oxo
22. Hur många kuddar har du i sängen? två hos mamma och tre-fyra hos pappa :)
23. Hur många landskap har du bott i? landskap? ett skulle jag tro ?
24. Har du någon gång spytt på fyllan? ja det kan du ju fundera på :D
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor om vintern, strumpor hemma på kallare årstider och barfota på sommarn!
26. Är du social? jojo det är jag vell oftast ( :
27. Vilken är din favoritglass? har ingen speciell favorit, på sommarn är dock alla saftglassar favoriter!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara det mesta men även använda till roliga saker och sådant jag vill ha/behöver.
29. Tycker du om kinamat? joojoo
30. Tycker du om kaffe? en kaffe latté går vell ann men inte starkare än så och lattén väldigt sällan den oxo..
31. Vad dricker du till frukost? jordgubbssaft!
32. Sover du på någon särskild sida? allt utom på rygg (när jag somnar) förutom om öronen gör ont pga ny piercing :P
33. Kan du spela poker? haha, nä har nog försökt men det slutade lite dåligt..:D
34. Tycker du om att mysa? jao om jag är på mys-humör!:)
35. Är du en beroendemänniska? vad är det? jag tror iaf inte att jag är beroende av någåt..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej du
37. Vill du ha barn? ja flera
38. Kan du några andra språk än svenska? finska,engelska och franska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? näj skulle nog vilja prova någon dag kanske :p
40. Föredrar du havet eller en pool? Poolen om den är privat men inte annars (gillar inte fullt med främmande människor så mycket) men havet är nog bäst på alla sätt (fast lite kallt nog)
41. Vad spenderar du helst pengar på? helst spenderar jag inte pengar men de går nog åt till shopping för det mesta...:)
42. Äger du dyra smycken? är inte ett så stort smyckes-fan men jo ibland har jag ju och visst har jag en del guld,silver smycken med stenar och saker men de är mest för festligare tillfällen..
43. Har du någon gång testat narkotika? nej och är stolt över det!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? tandkräm då jag borstade tänderna:D
45. Vem är den roligaste människan du känner? Svår, känner så många roliga (är lyckligt lottad)
46. Välj ett ärr på din kropp? ett på min arm, faktiskt glad över att jag fick det. :b
47. Vad har du för ringsignal? Den vanligaste du kan tänka dig. Jag vet att du vet den. Nokia Tune.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? några jao.
49. Flirtar du mycket? haha inte vad jag vet :D tror nog inte det nejj
50. Vart togs din profilbild för din blogg? har ingen profilbild har aldrig lagt upp bilder på mig på bloggen fast kanske det blir ändring på det någon dag..? vem vet :)
51. Kan du byta olja på bilen? näänää faktiskt inte! :D
52. Har du fått fortkörningsböter? nejdu är inte riktigt så gammal ännu.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Senast läste jag vell Harry Potter and the Half-Blood Prince inför filmen
54. Läser du dagstidningen? jo den som kommer på morgonen.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej inte mer men köper lösnummer
56. Dansar du i bilen? nej inte i bilen..?:D hur ska man rymmas att göra det?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? en finlandssvensk kanal som heter X3M fast det var några dagar sedan nog, lyssnar inte så mycket på radio förutom i bilen.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? sudoku :D
59. När var du i kyrkan senast? inför min konfirmation här nyss.
60. Vilka personer utmanar du? Alla som tycker om att svara på frågor, som läst min och som vill göra denhär:D

Kommentera och fråga om du undrar över något :) Svarar gärna på fler frågor / följd frågor ;)
krams!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vi är ganska lika på flera vis ;D

2009-07-28 @ 11:45:42
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0