Skriver av mig lite..

Godkväll allihop,
alltså jag har sådan ångest nu. Det är tre veckor, tre veckor, tills skolan börjar igen och det känns inte som om jag haft en sådär super härligt ljuvlig sommar som jag skulle ha..! Och jag börjar nian, massor med press på alla prov och att komma in på rätt gymnasie och sådant samt all press när det kommer till hobbyn,socialliv och familjeliv.. allt ska man hinna med! Har även funderat om jag skulle lyckas få något annat deltidsjobb än att barnvakta 1 gång i månaden, okej jag får ennu hela mitt barnbidrag dvs. 1000kr (100€) och en kväll tjänar jag kring 300kr (30€) så jag klarar mig men jag skulle även vilja börja spara.. ni vet till eventuella studier,lägenhet och tider då det går mer pengar åt lixom helt enkelt.
Usch sådan stress jag har! :S nåja skönt att skriva av sig allt i allafall.

Shopping och mode är även något som rankas superviktigt i vår skola, du ska ha en egen stil som är snygg och personlig och du ska verkligen då lyckas med alla outfits du har på dig.. inte en dag utan snygga kläder och snyggt hår samt make-up typ! Tycker nog jag lyckas så bra som jag nu sen vill, trivs iallafall med mig själv :) Måste dock säga att jag inte är helt "egen" visst allt jag har på mig har jag för att jag verkligen gillar det men inspireras gör jag och det mycket!
På bilden ovan är Kenza Zouiten med sina egendesignade grejer för Jofama. Gillar verkligen väskan&kjolen mycket ;)

Skriver senare ikväll / natt för jag är inte ett dugg trött :D
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Håller med :S har också ångest över att sommaren varit ganska kass (om jag får säga det själv) och nu ska man flytta 10 mil från familjen och vännerna och börja ny skola :S så lite spänt är situationen nu.

2009-07-28 @ 11:49:48
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0