Nattbloggning

Hej igen nu är jag tillbax efter 2 lyckade dagar med mina vänner :) DETTA ÄR SOMMAR JU. nästan iallafall det öste ner regn ena dagen men men.. lärde mig nya saker, kollade på the parent trap och confessions of a shopaholic. ena filmen storfavorit som yngre och andra har jag länge velat se :D synd bara att de "mobbade" finland i den sistnämnda filmen..men man tar det ju med humor :P och tyvärr måste jag svika er, bloggar om Harry Potter imorgon på morgonen för jag är sååå trött nu och vill bara krypa ner i sängen och messa med 3 av mina vänner som jag har mycket att tala med om : ) förlåt! men jag tror knappast någon läser detta förän senare? eller vem är vaken och läser just min blogg lite före ett på en torsdag natt? :D hahha. men hörs på morgonen, sovgott!

En till sådan här, lite annorlunda men..
Jag har insett att min senaste kyss: inte var så pinsam som jag trodde:P
Jag pratar: mycket men är ibland knäpptyst:D
Jag avskyr när folk: är rasister eller diskriminerar.
Min bästa vän är: ingen speciell ibland är en del viktigare och lättare att tala med än andra.
Min första vän heter: vill inte skriva några namn här men jag hade fler första vänner, speciellt L & M :D
Kärlek är: underbart skulle jag tro, när man verkligen vet vad det är.
När jag borstar tänderna: så borstar jag ordentligt, 3-5 minuter:D
När jag lagar mat: blir det inget för invecklat..
Jag tänder på: bra humor,fina ögon,snyggt ansikte och förståss snygg kropp..

Jag är rädd för: mest för känslan att vara rädd. men typ mystiska mördare och sådanna. (som liten var jag även rädd för Michael Jacksons musikvideos):D
Den värsta känslan är: att mista någon man älskar.
Den bästa känslan är: att älska och bli älskad.
Jag är bäst på: att vara mig
Jag är sämst på: tror inte jag är sämst i världen på någåt. vet inte  faktiskt. fast jag är kass på att städa mitt rum!
Om jag va ett djur skulle jag vara: svåår. uggla eller hund tror jag :)
Min mobiltelefon är: sönder!!
När jag vaknar på morgonen: känner jag mig oftast väldigt trött
Just nu tänker jag på att: krypa i säng och messa mina vänner..
Bebisar är: underbara,ska ha flera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0