Nattbloggning once again

Kom nyss hem med taxi orkade nämligen inte ta bussen ikväll var så himla trött :)
Skulle bara blogga att jag lever men eftersom jag plötsligt blev lite piggare tänkte jag berätta hur jag spenderat dagen och hur jag ska använda min nya dag ;)
Idag vaknade jag sent. Har vaknat mellan 7-9.30 alla dagar men idag sov jag till elva! Sedan solade jag och började fixa på viktiga saker jag borde göra senast imorgon (kan berätta mer senare även om det inte är någåt intressant) Ungefär vid tre-tiden åkte jag in till centrum för 4 timmars shopping.. shoppade nog en hel men ni får höra om det också imorgon på morgon istället :) Hann även sola någån halv timma idag, så sjukt att lovet är slut om c. 2 veckor! Vill inte tänka på det och ska inte tänka på det!!! Imorgon bär det av för att kolla Harry Potter 6an igen! Kan bara inte få nog av den...<3 Sedan ska jag träffa några kompisar efter det och bara ha det roligt  och lugnt :) Bloggar som sagt mer på morgonen pussar och kramar på er allihop<3

ps. shiit jag är hungrig måste somna snabbt så jag inte käkar upp hela köket!:D

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh lycks, jag får först se HP6 en gång till i augusti när den kommer hit till stan :( :b

2009-07-31 @ 22:50:46
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0