Mys-Inspirerad!


Blev otroligt inspirerad av denna bild!
Imorgon ska jag ta en morgonpromenad om vädret bara tillåter, sedan ska jag äta morgonmål, städa hela mitt rum snyggt och fint,äta lunch,läsa på en bok (helst på balkongen om det inte regnar) och bara ta det lugnt heeela dagen lång :) sedan på kvällen kommer en min kompis över och då kan vi tillsammans göra middag och ha filmkväll eller något, är på sådant myshumör hipphurrej;D hihi. nu ska jag tvätta av mascaran och borsta tänderna. gonatten på er <3

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åå jag är också en riktig mys person ^^

Din dag kommer nog bli jätte mysig :)

2009-08-01 @ 12:21:59
URL: http://rosdalen.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0