I'm still alive

heej! nej jag ar inte tillbax an men jag vill inte ligga i solen nu under de hetaste timmarna for jag vill inte branna mej..:P som ni marker kan jag inte skriva å,ä & ö. (kopierade dem fran wikipedia men orkar inte gora det hela tiden sa ni far forsoka forta;D)  Har haft det underbart har! soligt hela tiden over 30 grader nastan foor hett ;D simmat mycket oxo, havet ar sa varmt det med:P Imorgon ar det min fodelsedag!!:D vi ska fira med att eta pa en restaurang och sedan bara pa hotell rummet men jag kan inte vantaaa;D! blir ju femton nu : ) javisst sedan maste jag bara tacka sa mycket Felicia fran Rosdalen-bloggen som fixat en supersnygg design till mig medans jag vart borta, tack!! :) <3
snart maste jag sluta blogga det kostar namligen att anvanda internet och mamma gillar inte datorer pa semestern.. maste bara saga hej till er och bevisa att jag ennu lever hehe :D kommer hem 16 juli och jag tror inte jag far biljetter till HP premiaren men jag ska ga sa fort som mojligt ! can't waitt<3 men nu maste jag ga igen, lunch och sedan sola och bada igen. ;)

kram pa er och ta hand om er, kanske bloggar foren 16 juli men annars hors vi da ! :)

UPDATE; fick in en bild oxo ;P
 sot va? det var visst felicia som lade in den ocksa ;)

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: Håller med :D och tack så mycket :D och tack för alla komentarerna :)<3. Minns inte vad hans skolan hette, men det var en privatskola för pojkar som låg vid vattnet, väldigt fint var det :). Arnold var så sööt :D äntligen fick man se honom.

2009-07-09 @ 11:37:16
Postat av: Felicia

Äh vad härligt det måste vara :D vill också åka söderut!

Det var så lite så :)<3

Enjoy your vacation ;D

2009-07-09 @ 11:41:15
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv, ja vist är de :)

2009-07-09 @ 17:33:49
URL: http://emeliewahlin.blogg.se/
Postat av: Sofia

åh, harry potter is the shit! :D

2009-07-09 @ 22:08:57
URL: http://readthisbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0