Dagens händelser

Hejjsan bloggen,

såg alltså Harry Potter 6an idag för andra gången :) så jävla bra alltså! det var dessutom så kul för nu kunde jag koncentrera mig ännu bättre på en del saker och kolla in saker andra kommenterat och så..:) Var med 3 tjejkompisar, de hade inte sett den förrän nu så. Annat idag.. kunde inte sola ett dugg för det öste ner med regn från morgon till att vi satt inne i biografen. Som tur var det ganska varmt och skönt väder så vi gick nästan hela vägen hem :)
Hann iallafall hitta ännu det sista snygga sommarplagget, en klänning. Lite underligt av mig att shoppa sommarkläder sista dagen i juli brukar oftast tänka i säsonger så jag är först och har allt jag behöver lixom men den här var bara så härlig och när jag provade den kände jag mig precis som Bonnie Wright på denna bild:

Härliga hälriga sommmmmar<3

Längtar inte ett dugg till hösten och skolan även om det inte är lika farligt eftersom jag vet minst ett dussin roliga grejer som kommer hända..:) och så får man ju träffa alla kompisar, det är ovanligt många som är på landet hela långa sommaren som jag inte sett på evigheter!:(
Bloggar ännu ikväll tror jag :)


Kommentarer
Postat av: Hannes

Haha tack :)



Older me, hehe^^!

2009-07-31 @ 22:43:08
URL: http://haannees.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: Haha ja ganska smart av henne att lägga Harrys födelsedag på hennes egen xD.

Håller med.

Jo det var en riktigt trevlig kväll :)

2009-07-31 @ 22:45:23
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Felicia

Det är helt ofattbart att sommarmånaderna är över nu :( gillar inte hösten :b

2009-07-31 @ 22:48:04
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0