bloggar lite igen ;P

hehe vaknade senare idag och at frukosten snabbare an min familj sa passar pa att blogga lite ;P
jag skulle sa garna sett Harry Potter premiaren men jag ar 1. inte hemma da 2.skulle inte fa biljetter
sa jag far kolla den nan dag efter att den haft premiar, den kommer vara saaa bra kanner jag pa mej redan nu! :)
har ar det hett och skont som vanligt har haft riktigt roligt, nagra utfarder har vi varit pa annars bara badat i havet och poolen och solat ;))<3 saknar lite nog nagra kompisar men jag maste saga att en liten "timeout" fran en del ar helt okej ibland.. man kan kanna sig lite som pa bilden nedan som jag hittade pa internet..

ungefar sadar kanner jag mig da jag tanker pa en del saker.. sa skont att vara har, javisst hoppas ni forstor vad jag skriver det blir lite underligt att lasa tycker jag..hehe:P
jaja men jag ska blogga saaa mycket mer nar jag ar hemma, sommaren drar ju alltid ner pa bloggandet men ni lasare har ju inte heller sa mycket tid over sa det ar vell helt okej :) nu ska jag ut och njuta av att fa vara har, ha ni det oxo bra var ni an i varlden befinner er :) <3 kramar till er allihop<3

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: Det var så lite så, kul att hjälpa till :). Samma här, det ända ljudet från publiken på bion kommer vara jag snyftande och kippande efter andan :b

2009-07-10 @ 11:35:15
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: emma - en modeblogg! ♡

Hoppas du har haft en fin kväll! :-)

Kolla gärna in min blogg om kläder och allt som är mode enligt mig! Kramar

2009-07-10 @ 21:56:47
URL: http://emmasgarderober.se
Postat av: Felicia

Hej, jag fixade bakgrunden så den blev lite snyggare :D nu är din design fullständigt färdig så du kan byta tillbaka lösenordet. Och om du vill ändra något är det bara att säga till :)

Kram <3

2009-07-11 @ 15:41:50
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Felicia

Låter himla härligt :) avis på dig igen ;P

kram

2009-07-19 @ 20:10:39
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0