Today today today !!!

Vem var det på bilden? Doutzen Kroes, b.la Loréal Paris & Victorias Secret modell.
Vad hade hon glömt? Ögonbrynen

Idag vaknade jag tidigt till att jag svarart i telefonen i sömnen åt en kompis som ringde mig! Hahah hon hade kul iaf när jag fick något av en chock :D Efter att jag vaknat, som är snart en timma sen har jag inte gjort annat än att sitta framför datorn och i telefon.. woho rivstart på morgonen måste jag säga!! Not. Lyssnar på julsånger för "the right feeling" iaf :)

Dagens schema är iallafall just nu att fortsätta sitta vid datorn, äta frukost, slappa och slöa.. Kanske städa upp litet så ingen blir sur över det iallafall. Sedan klä på mig, sminka och fixa till håret. Sedan ska jag och hjälpa en kompis städa inför festen ikväll ;) Lunch, kring 5 på julmiddag med massvis med bekanta, kring lite före 7 på en annan julmiddag (mammas / pappas bekantskapssidor ni vet), hälsa på hos en kompis fest i runt en timma, hälsa på hos en annan kompis fest dryga en timma och sedan på the reeeal ppartyyy! :) <3 KOMMER BLI EN AWESOME DAG IDAG :* <3 Lite bilder som beskriver dagen..


middagar med god mat,dricka och bra sällskap!:*

posa för kameror ;P (både med vänner & älskling:*<3)

se gorgeous ut i både håret,sminket & kläderna!

aja det kommer vara min dag! bloggar kanske ännu idag :)
CHRISTMAS PEACE AND LOVE TO EVERYONE!
P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0