Julklappslistan..

..borde ju vara färdig skriven nu snart :P
men icke sa nicke, har inte alls gjort den färdig! Måste börja skriva på den idag..
Önskar mig ganska mycket måste priotera lite, vill nämligen ha massvis!
Säng,klädskåp,dynor,sängöverkast,speglar,dator,skidkläder,pengar till kläder&träningskläder etc,resa,klocka,smycken,läppglans...
Klockan är skit fin! men priset också ju :P
$4,592.00 - $19,380.00 kostar de på Christmas Sale.. sedan shipping till på köpet..

Bilden från någån skvallerblogg, bevis över att krilles klocka var fejk eller ngt därför de röda cirklarna.. men min skulle vara äkta ;) men jag vet inte om jag vill slösa så mycket på en klocka när jag bara är 15½ år kan ju söndra / tappa den på någon fest eller ngt.. :S vi får se kan lägga in min önskelista senare idag! :)

Kram kram!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Bubbleroom :D

ska köpa den :D:D:D

2009-12-17 @ 13:05:44
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0