:)

Bloggar av mig lite:) Sista 2 veckorna i skolan igång, ingen stress (nästan iallafall) så himla skönt..
Imorgon står det rätt så lång (onödig) skoldag på listan och efter det ska jag shoppa julklappar till alla vänner, (eller iallafall kolla runt lite efter julklappar) och sedan ska jag fixa mig riktigt snygg hemma och fara iväg på fest! "lilla"juls fest ;) Lördag innebär för min del mormors födelsedagskaffe, träningar på eftermiddagen (dålig tid!) och sedan blir det väll chill hemma hos någon eller bio eller ngt .. :) We'll see!
Aja nu ringer en kompis till mig, måste svara på det hon är utomlands ifrån nämligen..!
Skriver snart igen :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: ååå tack :D har lärt mig nu när vi photoshopar mycket i skolan ;)

2009-12-06 @ 23:22:27
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0