Bildregn

Bildregn p.g.a jag tömmer alla bilder jag sparat på datorn från förr eftersom nya laptopen dimper ner här hemma alldeles strax! Tar säkert en tid för mig att få den att fungera så enjoy bilderna och Gott Nytt År 2010!
Shit mitt sista inlägg 2009... konstig känsla. Anyways enjoy! :) <3

Miley Cyrus on stage!! JAG ÄLSKAR ATT SJUNGA OM NI INTE VISSTE ;) ? :D

Typ världens roligaste lakan ? ;D

Rolig Halloween-outfit by Pink!

Fantastiska bilder från den här showen, gillar Mileys shower = dans & musik för 120%!

Älska älska älska älska älska ! <3

Ljuliga paret i the big apple!<3

Orginal bilden min kompis hade ändrat till "mig"! Doutsen Kroes är vackringen.

Jävla cool bild på Mischa Barton, hoppas 2010 blir bättre för henne.. :) Hon är så fin!

Happy Happy Family !
Love this<3

Vackra Agnes i guldpaljetter, riktigt jäkligt fin!

Best Friends are like diamonds, everlasting!

2009 har Miley försökt slippa sitt barnsliga image, jag förstår hon är ju snart 18! Här med en strip-pole dock inte strippandes :P

Supersnyggt Kate Beckinsale! Är du brunett? Gör precis som ovan, så jäkla snyggt!

Söta Lindsay Lohan :)

Lauren Conrad på Halloween, gillar hennes utklädsel tema ! :D

Modellen Marissa Miller på Baseball match!

Michelle Trachtenberg i filmen IcePrincess, älskar att skrinna nu när det är vinter, ska faktiskt göra det idag! :) <3

Miley having fun with friends & boyfriend! (min secret wish för 2010)

söta söta söta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0