Svenska kungligheter

Just när jag rotade igenom mina gamla lådor för att tömma dem och fylla dem med nytt hittade jag en bild på kronprinsessan Victoria och prinsessan Madeleine! den var köpt i Stockholm 1999 så jag var 5 år då, jag minns hur jag älskade prinsessor som liten! Ville bli en :)  Kunde aldrig bestämma vem jag hellre ville vara av Victoria och Madeleine men det var nog lite mer Madde för hon skulle ju inte bli "drottning" och gammal någonsin tyckte jag :D
Bjuder på lite bilder på sessorna;

Enda grejen som gjorde att Viccan var lite bättre var för att hon har bruna ögon och jag minns att jag var den enda med bruna ögon på dagis, alla var blåögda som Madde..:/ :D:D

Prinsessan Madeleine Thérése Amelie Josephine Bernadotte :)

Från vänster; Silvia Renate Bernadotte (född Sommerlath), Madeleine Thérése Amelie Josephine Bernadotte,Carl XVI Gustaf (Carl Gustaf Folke Hubertus Bernadotte),Carl Philip Edmund Bertil Bernadotte och Victoria Ingrid Alice Bernadotte. Hela svenska kunga familjen det vill säga! :)

Nu ska jag äta middag,ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0