Shenae Grimes

Hejsan!
Alltså jag har kollat typ ett avsnitt av serien 90201 och då tyckte jag den var vell "okej" inget mer..
men sedan läste jag igår i en tidning om Shenae Grimes.
Fastnade verkligen för henne i intervjun hon verkade så äkta och "bubbly" om ni förstår vad jag menar..:P
En annan sak som kanske också gjorde att jag fastnade är att tjejen bara är 160cm! Fattar ofta tycke för kortare kändisar då även jag är rätt kort så.. Lite kort fakta kan jag ju berätta till er som kanske aldrig hört om Shenae?
Hon är halv irländsk från sin pappas sida och halv italiensk från sin mammas sida, hon föddes i Kanada 1989 och bor nu i Los Angeles. Hon har en tatuering "Myself & I" står det på den. Hon medverkar övrigt också i filmen "Picture This" där man även kan se Ashley Tisdale. Det spekuleras i tidningar om hon har anorexi eller inte, hon har själv inte uttryckt sin åsikt i frågan.

En glad och sminklös Shenae pratar i telefonen.

Gillar hur hon matchar fin silkig topp med randiga jeans och converse!:D
som ni ser är hon inte så lång utan ganska petit :)


Kramas med kollegan Tristan Wilds, coolt namn han har va ? ;D

Bild från en photoshoot för In Style Magazine, cool stil igen :)

Shenae och hennes kollega Jessica Stroup anklagas för att ha anorexi, visst är de smala (speciellt den där Jessica) men man kan ju inte veta om det är anorexi eller inte.


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, allt bra idag? =)

2009-08-04 @ 14:17:52
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: emma

svar: jo det eh hon klart ;)

2009-08-04 @ 16:58:41
URL: http://supersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0