Ordentligt bloggande, äntligen!

Hejsan nu ska jag försöka börja blogga igen, få lite inspiration och liv hit lixom ;)
Idag var det en härligt solig dag vilket höjde humöret lite även om skolan nu börjat på allvar igen... kul att se kompisar och så men ändå... saknar sommarens ljuvliga dagar då man inte behövde tänka på något egentligen!
Spenderade dagen med mina vänner på en gräsmatta ända tills jag måste hem, hann dock med lite spontan-shopping innan dess och kom hem med lite smått och gott som hårvårds spray, örhängen, spännen och leggings :)
Men idag läste jag lite runt på bloggar, har inte alls hunnit med det heller nu på senaste så vart ganska mycket att ta igen, hahah! Då kollade jag (för ovanligheternas skull) på Kissies blogg och jag började skratta så jäkla mycket när jag såg en otroligt löjlig bild på hennes kropp bara iförd en "svenne"-skjorta och hon hade klippt bort på typ paint en del av sina ben för att se smal ut..! Det var så dåligt gjort, lixom come on? gör det ordentlig iallafall om du måste! men tack K, fick iallafall ett otroligt bra skratt :D  Annat jag sysslat med idag.. just talat om vikt och sådant med mina kompisar, vi konstaterade att de spelar igentligen ingen jävla roll om du väger 40 eller 70 kilo, bara du är nöjd med hur du lever och ser ut ! Jaja nu måste jag hoppa i en dusch, har skola redan 7.45 imorgon... -.-

Hinner iallafall ladda upp denna bild på HP-trion, älskar emmas hårfärg! som min egna :)

KRAM! P.

Kommentarer
Postat av: Emma

jättesöt bild på trion, en av mina favoriter:)

2009-08-22 @ 10:58:21
URL: http://doubleemmas.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag saknar också sommaren :( men min sommar var lite stressig ibland när jag skulle söka lägenhet och om jag slapp in på skolan :)

Haha, jag komenterade det där Kissie inlägget xD jag sa att hon borde lära sig photoshopa :D :P

2009-08-22 @ 11:41:21
URL: http://rosdalen.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0