Leightons klipp och färger.

Skrev ju nyligen ett inlägg om att Lindsay och Jessica gått och blivit blonda och nu hittade jag en till skådespelerska som också valt den ljusare hårfärgen. Skillnaden är ju bara att det då är hennes naturliga hårfärg påriktigt så den passar ganska bra tycker jag, men visst ser hon ut som en annan människa när man jämför bilderna? Jag talar då förstås om Leighton Meester som spelar Blair i Gossip Girl. Alla färger och klipp passar fint men otroligt annorlunda ser hon ju nog ut!

Så som vi är vana att se henne, mellanlångt hår, brun färg som kan växla från mörkare till ljusare chokladbrun och snedbena. Snyggt :)

Fast ett tag sedan valde hon att klippa pannlugg, en fin förändring tycker jag, passar jättebra :)

Men sedan tröttnade Leighton på allt som heter brunt och lugg. Sagt och gjort nu har vi en blond tjej med mittbena istället! Myyycket annorlunda ser hon ju ut,va?:P

Vilken färg och vilken klippning tycker du passar bäst på Leighton?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Oj vilken förändring :S :O gillade nog henne bäst i lugg :)

2009-08-04 @ 00:21:36
URL: http://rosdalen.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0