kommmer inte på en passande rubrik.

Hejsan bloggar lite innan jag sätter igång med rum-städningen :)
Idag är det inte så somrigt väder tyvärr men tänkte åka in till centrum för att kolla om jag hittar en klänning till min konfirmation som jag har första veckoslutet i september! :)

Älskar alla modellbilder jag har sett på Bonnie Wright, hon är så vacker på dem alla!

Förresten tycker jag att min blogg verkligen stannat upp nu på sommaren, det är så sällan jag har kunnat skriva lixom och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om för den delen heller :P det är sådär härligt sommar-tomt i huvudet men det kan ju bli lite enformigt och trist här på bloggen då, bloggtorka lixom! På hösten blir det säkert bättre sedan..:) Shiiit det är nu 2 veckor till skolstart, usch usch! Nu ska jag städa lite, hörs snart igen!<3


Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: Håller med xD. Hehe, det går nog i Lohan generna ^^

2009-08-01 @ 12:09:05
URL: http://rosdalen.blogg.see
Postat av: Felicia

Åå grattis till konfirmationen ;) Bonnie är alltid så himla vacker :) en riktig förebild för mig ^^

2009-08-01 @ 12:19:48
URL: http://rosdalen.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0