Känslor..



Tycker denhär bilden är jättebra som förklaring på en känsla jag ibland iallafall får..
En bild säger ju mer än 1000 ord? Aja till saken då, tror jag aldrig egentligen ordentligt berättat om min pojkvän här i bloggen och jag har ju mina orsaker till det. Vill inte bli igenkänd bland mina vänner eftersom jag helst skulle ha bloggen privat så inte alla lägger sig i och så.. Men ja nu tänkte jag berätta historien iallafall, det hela började första maj när vi umgicks med våra vänner och vi upptäckte varandra pånytt liksom, vi hade inte tänkt något speciellt om den andra förrän då lixom. Sedan lite senare i maj var vi på en fest och då blev det lixom vi, inte genast på festen då men det utvecklades under en vecka ungefär till att vi var ihop. :) Slutet av maj och juni flöt på och vi var tillsammans, härliga sommar tider if I may say! ;) Sedan sågs vi inte på nästan en månad förutom en gång på Harry Potter bion och då hann vi inte tala och umgås så mycket som vi kanske skulle ha velat.. Sedan nu i augusti kom han tillbaks och vi hade flera härliga dagar, i ungefär 2 veckor. Glömmer inte!
Men nu nyligen bröt det upp mellan oss, varför?
Säger bara att det var på ett otroligt omoget sätt från hans sida och det sårade verkligen mig, vi talar nog ännu men bara knappt. Hoppas verkligen det blir en ändring på det då vi båda är ljuvliga personer som verkligen klickar, som vänner då.
Bara tiden visar oss hur det går.. Men jag tror och hoppas på det bästa för oss båda :)

Kommentera gärna, krams på er !

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Jo :) nix, bilden är nog tagen här hemma ^^ och tack :)

Ja det är alltid så skönt att träffa dem igen xD

Håller med :)

2009-08-23 @ 11:43:05
Postat av: Felicia

det var från mig det där då :p

2009-08-23 @ 11:43:30
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Felicia

Å jag vill också ha en pojkvän :( :b

vad synd att det tog slut :\ du ska se, kanske det löser sig :)

Kram <3

2009-08-23 @ 11:46:39
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0