Höstens heta hårklipp!

Över allt och då menar jag över allt.
I alla tidningar, på alla bloggar, internet-sidor talas det om höstens heta hårklipp
och de är förstås många men de som typ alla satsar på i höst är ju mittbenan.

snygg och stilren javisst !
men om ALLA har denna frisyr är den ju inte sååå presonlig mera...
hade den för ett tag sedan men nu när alla ska gå i den känns den ganska "plastic"..

Har du inte mittbena ska du ju ha snedbena. passar inte det heller satsar du på den kortklippta boben eller pannluggen. När det kommer till hårfärger blir jag lite irriterad ! Antingen är du blond, ljusbrunett, mörkbrunett eller rödhårig ! Varför inte vara mörktblond som skiftar i brunt? eller ännu intressantare rött? en hårfärg som lixom inte är bara "blond" eller "rött" utan något mer :) Själv satsar jag på det! Min klippning är t.ex säkert ganska irriterande för de som vill att allt ska "passa in" och sättas i kategorier, har nämligen varken sned- eller mittbena utan något precis emellan. En del säger "jo men du har ju snedbena men otroligt lite" andra säger "nej du har ju mittbena fast lite på sned" haha:D
Vad har du tänkt satsa på för klippning ? what about färg? :) tell me!

Några kändisar jag tycker lycktas med sina klipp;
 
Emma Watson, Emmy Rossum,Taylor Momsen och Jessica Alba!

Och sedan lite mindre lyckade klipp...

Scarlett Johansson, Megan Fox, Milla Jovovich och Perez Hilton!

Kram.

Kommentarer
Postat av: josefin

sv; ja alla bilder som är taggade med 'josefin'l' och alla collage har jag fotat/gjort själv:)

2009-08-03 @ 11:59:51
URL: http://thejosefin.blogg.se/
Postat av: adina

jaa, posen är väldigt vacker ;)



OH NO, vad har scarlett gjort med håret?!

2009-08-03 @ 12:09:03
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: Håller med :D hörde den för första gången i förr går av min pappas kusin och sen när Hannah kom hade hon den på telefonen så jag bara "yay" ;D haha

2009-08-03 @ 12:16:52
URL: http://rosdalen.blogg.see
Postat av: Janette

Håller med :)

2009-08-03 @ 18:43:01
URL: http://jenjanette.blogg.se/
Postat av: Felicia

haha, samma här. Oftast har jag håret i mittbena men panlugen hamnar alltid snett så min bena är inte alls rak ens :b tänker behålla håret som det är, gillar det just nu :) ska låta det växa lite till. Ska snart färga håret också :D morsan är frissa så hon ska färga det år mig, nån nyans av brunt igen antar jag ^^

2009-08-04 @ 00:18:44
URL: http://rosdalen.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0