Hejhej

Hejsan bloggen, har blivit ganska lite skrivande på senast.. förlåt!
idag blir detta t.ex mitt enda inlägg och jag tror inte ni kan vänta er ordentligt bloggande (=flera gånger i dagen) på en vecka ungefär. eller kanske inte så mycket men på en tid iaf :/ :)
Därför tänkte jag nu lägga in några fina bilder jag tänkt visa er..

In Style Magazine, älskar det lockiga håret Leighton har!

Mycket av min vinter look i år!

okej nu måste jag verkligen åka, ses!:)

UPDATE: detta inlägg skulle upp flera dagar sedan...

Kommentarer
Postat av: Felicia

Har börjat kolla Gossip Girl nu och Leighton är verkligen super vacker :D gillar inte hennes karaktär Blar bara :b haha. Emma är vacker som vanligt :)

Det har blivit lite lite bloggande för min del också :/

2009-08-19 @ 16:08:12
URL: http://rosdalen.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0