Gomorron!:)

Japp, redan vaken vaknade klockan sju idag! Helt av mig själv inget som väckte mig eller något :P
Igår blev det inte en sådan mys dag jag hade tänkt mig eller jo nästan, men på kvällen var jag inte hemma utan hos en kompis med lite fler andra och kollade på film. Mys det med men inte som jag hade planerat ändå :)
Idag måste jag städa iallafall köket och vardagsrummet, de ser ut som om en bomb exploderat där eller något..! :D
Ska även försöka rensa igenom mitt klädskåp, iallafall försöka göra det.

Hittade nyss den här bilden på Emma Watson, älskar hennes stil! Bilden är tydligen tagen en helt vanlig dag så hon är inte uppklädd inför något utan hon har själv valt kläderna för dagen :) jättesnyggt tycker jag! dessutom är hennes hår alltid så vackert. nu ska jag ta och kolla runt i andra bloggar som jag läser, bloggar mer senare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0