Gokväll:)

Gokväll allihop :)
Sitter vid datorn och ska snart kuta iväg för att tvätta bort smink och borsta tänderna för att sedan hoppa i säng och läsa, fundera och SMS:a några vänner! Vad har ni gjort ikväll då?
Jag har hängt med några få vänner ute när det nu ändå var +20 grader och sedan har jag suttit och myst vid datorn med spaghetti,korv och bra musik. Lite tomt med inspiration, eller jovisst några saker kan jag ju berätta! Ska äntligen läsa lite bloggar, har inte alls hunnit på senaste med det.. Och så om mitt ex jag nyligen berättade om, han är fortfarande så otroligt omogen, undviker & vill inte tala. Löjliga han säger jag bara, tur att jag har vett i huvudet och ett egenvärde och inte blir för deppig över det iallafall..
Nu ska jag läsa mina favorit bloggar, see you soon!<3


Kommentarer
Postat av: Felicia

Lät som en riktigt mysig dag :)

2009-08-29 @ 03:32:25
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: tack så mycket xD

2009-08-29 @ 03:32:37
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0