Dagens första inlägg

Hejsan!

Tycker själv jag skrivit rätt så aktivt de senaste dagarna, vad tycker du?
Idag blir detta iallafall mitt första inlägg. Har tillbringat dagen i solen tillsammans med en bok, glass, hallon & jordgubbssaft. Mmmmmm sommar som bäst ju! ;D
Snart ska jag fixa på mig något annat än bikini och kladda lite mascara på de solblekta fransarna, sedan ska jag kila in till stan och träffa folk :) Dessutom har jag massor med plats på min kamera nu för nya bilder, laddade nämligen upp alla bilder på datorn idag från denna sommar, det blev väll över 600-800 bilder eller något?: D hehe. kanske lägger upp på bloggen några vi får se hur det blir. Sedan måste jag bara säga att jag för ovanligheternas skull kollade in fjortis bloggarna, ni vet Kissies och sådana och läste om hur Kissie smygfotat två tjejer och skrivit skit om den på sin blogg, dessutom var tjejorna 13 år ! Moget lixom? Skulle jag vara dem skulle jag anmäla fallet till polisen..
Här är även en smygfotad bild, dock på kända Nicole Richie (smygfotograferings lagarna ändras ju då man blir känd) och jag måste bara säga att Nicole är jättesnygg när hon är gravid, älskar hennes klänning! <3


ta hand om er nu :) skriver mer ikväll!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Härligt med sol :) hahaha kissie är nog en rent nöje att läsa xD haha.

2009-08-07 @ 00:04:44
URL: http://rosdalen.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0