ciaooo!

nästan 5 dagar igen sen sist.. jag är dålig på att blogga men ni får stå ut :P
idag börjar min skola klockan 1 !! fattar ni? :D fast den slutar i och för sig först klockan halv 5.. men ändå, himla skönt !
har använt min morgon till att försöka få ordning på rummet, jag har helt enkelt för mycket onödigt och för lite nödvändigt :D På senaste har jag varit mycket med mina vänner och gjort en hel del skoj, nu när det är fredag väntas lite festande och sådant.. spännande att se vad det blir av detta veckoslut!
btw tycker jag det är sällan man ser brunögda kändisar med ljust hår, håller någon med?
Fast nu har ju Kim Kardashian blivit blonde-babe men jag gillar ändå mer det mörka hon hade förr..

Visst är hon vacker?
men en kändis finns dock med ljusa lockar och bruna ögon...! Gissa vem?!

EMMA WATSON ! :) vår allas favorit eller hur?

men nu kallar skolan snart, ciaoooooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0