sommar harry potter och allt härligt i livet !: )

HEJ !
Nu är det alldeles galet hur mycket jag längtar till sommaren.. och så kräver skolan att man ska sitta inne och läsa till ett jävla fysik prov som jag har på onsdag ! Neej ni !
Kompletterade därför läsningen med att läsa på gården i en timme samtidigt som jag solade i min blommiga sommarklänning jag köpte förra sommarn från Gina Tricot, så härligt ! Fysiken går faktiskt helt okej tro det eller ej :D
Längtar så det gör ont i magen till medelhavets varma sol och badstränder och pooler att hoppa i.. :)
Dessutom finns där ju små kläd och sko butiker att fynda one of a kind saker för billiga priser i ;P
Har dessutom lovat mig själv att ge mig ut på en snorkel/simma/sola grej som tar ½ dag, skulle göra det förra sommarn men valde att bara stanna på beachen då så :D

Supervacker och somrig bild på modellen Caroline "Mini" Lundh, fotograf superduktiga Emelie Ohlsson!
Annat jag längtar till är torsdag då det (okej är vappen) men kommer ut VECKOREVYN :D oftast läser jag FRIDA men detta nummer mååste köpas! Verkar himla bra ! (bild från kenzas.se)

men nu skriiiiker mina fysik böcker och häften efter mig att plugga, dessutom skiner solen ännu lite.. ;)
läste nyligen slut Harry Potter 7an för vad var det.. 5tte gången kanske? :D hehe.
började på 5an igår och ska även hinna läsa 6an sedan. :D
jag vet. HP freak ! :D<3

hörs senare !


Kommentarer
Postat av: Felicia

har också en blommig gina klänning jag köpte förra sommaren :D antagligen samma modell, älskar den :D. Ska också köpa vecko revyn :D. Har snart också läst ut HP7 ;) eller ja... en fjärde del kvar typ ;P

2009-04-28 @ 21:04:57
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0