Shopping.


De två väskorna vill jag ha !
Den övre kommer från Gina Tricot och det är ingen skillnad för mig om den är brun eller svart men jag har inte hittat den i Gina Ticot så hoppas den inte är slutsåld.. om så finns det någon som har en sådan och kan sälja den till mig ? :)
Den nedre kommer från Bianco och jag har inte hunnit kolla in där om den ännu finns, superfin är den iallafall tycker jag !
Skorna som synns lite på bilden är skitsnygga (har sådanna) (:


Gillar kjolen, den är så söt ! :) Men jag har ganska många kjolar så alla jag känner skulle bli alldeles tokiga om jag köppte ännu en till.. men den är sååå sööt ! :D (från H&M tror jag visst den var, där finns andra söta kjolar också..)
Skorna (från H&M) är rätt fina också.


Gillar baskoftorna från Gina Tricot, men har rätt så många så behöver inte dem tror jag, toppen är fin men har en liknande. Polo tröjan skulle jag kanske köpt i december men nu i april känns den lite onödigt varm tror jag..
Gladiator sandaler är högt på min lista i vår / sommar ! Hett, hett och hett ! :D
Väskorna från Friis & Co är fina, gillar det märket.
Men nu till mina favoriter.. Klänningen & Väskan från Shestore och Stylebystars (tror jag..?) älskar dem båda och skulle sååå gärna ha dem ! :)<3

Dessa shoes är de snyggaste jag sett i mitt liv !!<3
De kommer från Zara och kostar typ runt tusenlappen (kronor) men de var slut då jag kollade :(
Kenza efterlyste dem och lyckades köpa dem.. Så ta kontakt om du kan sälja dina (storlek 36-37) för lite på en tusenlapp eller något ! :) *älskar dem<3*


Snygga bikinis ! Meen jag måste välja 1-2 av dessa! Dessutom finns det 2 snygga i Gina Tricot och en snygg i H&M.. svårt ! vill vara snygg men egen, inte likadan som alla andra ! :) Vilken tycker ni ?

Okej NU loggar jag ut :DD

Kommentarer
Postat av: Pygmepuffen :D

bilderna har jag tagit från ;nelly.com, kenzas.se och en blogg jag inte minns namnet på.. är din bild här och du inte gillar det, säg till mig och i såfall ber jag om ursäkt och tar bort den men jag menade inget illa med att ta bilden jag tyckte bara den var så snygg ! tack för mig :)

2009-04-13 @ 16:35:28
URL: http://pygmepuffens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0