Nattinlägg (;

Hejsan, nattinlägg ska nog snart gå till sängs (;
Idag har jag haft en lektion i skolan, skönt ! (den var inte ens såå jobbig).
Sedan var jag på och kollade efter bikini's, har sådan sommarhets just nu pågång :P
Men tyvärr hittade jag ingen snygg nog som inte ALLA har så jag kollade på nätet och hittade en snygg på nelly.com, det är bara lite svårt att veta storleken på nätet.. Annars har min mamma och mormor köpt en hel del fina vår/sommar kläder till mig som jag längtar efter att få använda !
Om två veckor är det ju 1 maj och valborg, då ska det vara bra väder och fest (;


Ginny & Harry, de kommer vara så sött par i Harry Potter 6 som kommer på biograferna 15 juli, tyvärr tror jag inte jag kan få biljetter till premiären, folk campar ju typ i flera dagar utanför för att få dem och jag tror inte jag skulle få göra det även om jag och en min kompis planerade det vid ett skede.. hehe ;P men tror ändå jag är utomlands just då så kanske kollar den där ? :D fattar ju engelskan så länge de inte dubbat den.. :D
nu tror jag att jag kryper till sängs.. snart iallafall :D
gonatten på er <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

aah det är ju så långt kvar till 15 juli... suck.



Vilken är din favorit av filmerna? :)

2009-04-18 @ 12:08:45
URL: http://fashiongeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0