mycket på schema

hellooo :)

engelska prov väntar mig på onsdag, ska läsa hela morgondagen och idag så bloggandet blir på minussidan..
har börjat läsa Harry Potter (sjunde boken på svenska) på nytt, så den tar även en del av min tid ;P
och annat på mitt schema är träningar (otroligt mycket inför en större tävling..!!), skolarbetee (!!!), vara med vänner & familj, shoppa sommar och vår kläder... massor :)

snygg bild från lookbook, mycket bra mode-inspirations sida.
dessutom fick jag idag en tidning hem i brevlådan, bikinis och 1 maj klänningar, härligt!<3
och det bästa med den.. en STOOR affich på Harry Potter 6 filmen ! :D den ska jag sätta upp bara jag hittar en bra plats !! =)
men gaah nu börjar ett program jag följer med, finlands toppmodell :D
hejdå hörs senare ! <33

Kommentarer
Postat av: Felicia

Måste också shoppa :S massor xD. Läser också HP7 nu :) fast engelska, går trögt ^^. Oj vilken tidning var det? Var det FRIDA? För min prenumeration har slutat :\ så jag måste köpa den i så fall :D !!!

Kram :) <3



SV: jopp :D älskar att stå på scen, och på något sätt gillad jag rollen som en besserwisser nörd :P

2009-04-21 @ 16:29:21
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Felicia

Ok :) vad heter den? Haha, jag föddes nyfiken ;P

2009-04-22 @ 20:32:40
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hihi, tack. Alla gapar utom Rob ;P

Okej, jo jag brukar läsa den ibland :D den är bra, så lär jag mig finska på samma gång ;D

2009-04-23 @ 20:29:11
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0