Idag.

Uttråkad.
Med massa skolarbete framför mig.
Usch.

Blir mycket bloggande idag tror jag c(;

Men nu(!) ska jag göra dagsschema till mig;

1.pyjamas byts till kläder, packa ihop allting (ska till pappsen) och städa litet.
2.åk iväg till papsen och ät lunch
3.städa rummet, göra alla läxor och 2 projekt samt läs till provet
4.(har en lista på saker att göra) Gör dem !
5.gör en shoppinglista och ett veckoschema för denna vecka
6.ät middag, gå på en jogging runda
7.öva på sångerna med gitarren
8.kolla på TV:n (följer med ett program idag)
9.gå i en dusch, BUS och peelingar och hår.. ALLT :D
10.borsta tänderna, läs något, somna :D
(+11. blogga lite då och då)

kramis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0