Hoppas vappen blir lika kul som Miley har i Disney Land på bilden..


VAPPEEEEN :) !
Den är här iövermorgon, can't wait !
Hoppas på en alldeles underbar dag, har skola till 12.00 och sedan gäller smink,hår och kläd fixande.
Sedan ska vi allihop till en kompis och börja kvällen sedan fortsätter kvällen ute i hopp om bra väder (inget regn, blåst eller kyla tack!) och sedan tror jag att jag övernattar hos min kompis oxo eftersom hon får vara senare än mig ute .. ;P
Aggh vill att de ska vara imorgon redan ... ! :D längtar !
En del ska klä upp sig till något roligt (sådant man hittar i alla butiker, massa smått onödigt ;D) eller till jättestarka färger som inte alls matchar som typ neon gult, neon pink, grönt, orange, turkost.. :D låter nog roligt men det kan ju bli askallt i bara leggings top och jacka ?
och så är det med tanke på våldtäckter klokare att ha jeans ? det är rätt vanligt i min stad på vappen tyvärr..
de som inte tänker ha något galet crazy vill typ ha fest klänning ! hallåå? det är kanske kallt, det ÄR smutsigt och det kommer inte sluta så bra i festklänning helt enkelt..
tror personligen jag satsar på jeans, söt topp, tröja och en jacka (+ kanske extra tröja med ?) och inga klackskor !! :D sneakersena får komma med istället :P kanske även sätter till något litet roligt, ett par galna solglasögon, öron eller nått :D we'll see !
jaja nu tillbaks till fysiken, lovar att blogga later on ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: ammen, taskigt av henne :P

2009-04-28 @ 19:48:43
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Felicia

längtar också :D åh förra vappen var det så himla skönt väder, soligt och varmt. Jag gick runt i tights och en röd tunika hela natten :D skit härligt :D

2009-04-28 @ 21:08:08
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0