Hehe

[  ] Hamnat på sjukhus/akuten
[x] Förlorat någon jag älskade
[  ] Dödat någon
[ ] Bakat sockerkaka
[  ] Velat dö
[x] Lyssnat på samma låt en hel natt
[ x] Ätit godis istället för att gråta
[x] Varit ordlös
[x] Hatat värme
[x] Skrivit på någons arm
[ ] Dissat någon som ringt på min mobil
[x] Dissat någon som gillar/gillat mig
[x] Hatat någon som jag igentligen älskar
[x] Ångrat mig
[x] Varit svartsjuk
[x] Har ätit middag med någon jag tycker om
[x] Tror på det övernaturliga
[x] Har hatat mina föräldrar
[ ] Ätit jättemycket och sedan spytt
[x] Hatat min kropp och mitt utseende
[x] Spelat gitarr
[x] Sjunger i duschen
[ x] Har sett någon döende
[x] Har vibrerat av nervositet
[  ] Slängt porslin i väggen
[  ] Tycker att pengar är viktigare än något annat
[  ] Gillar inte då folk frågar mig saker
[ ] Drömmer ofta mardrömmar
[  ] Skulle kunna döda för någon
[ x ] Skulle dö för någon
[x] Har ett smeknamn
[ x] Somnat på golvet
[ ] Hånglat på hållplats/station
[ x] Åkt buss genom halva sverige
[  ] Kastat mig framför ett fordon
[  ] Brutit kontakten med någon för en kyss
[  ] Tagit min kompis pojkvän
[x] Cyklat utan händer
[ x] Känt mig som ett as
[x] Viskat i någons öra
[ ] Skrapat upp knäna
[x] Tuggat på ett grässtrå
[  ] Hållit i en orm
[  ] Trott att jag varit odödlig
[ x] Kastat min telefon i väggen
[x] Vaknat av att jag gråter
[x] Har gråtit i någons närvaro
[x] Har sprungit en kilometer utan uppehåll
[  ] Har alldrig ätit fisk
[ xkanske] Har sett en film mer än tjugo gånger
[/] Gillar att städa
[  ] Har varit lunarnörd
[x] Kan tre eller fler språk
[x] Har bra självförtroende
[/] Tror på gud
[ ] Är en negativ jävel
[x] Drömt att jag varit död
[ ] Har aldrig druckit öl
[/] Trivs med min kropp
[ ] Är dålig på att säga nej
[  ] Har någon gång känt dödslängtan
[/] Avskyr matte
[  ] Har varit på hultsfredfestivalen
[x] Hade gosedjur som liten
[  ] Är emot abort
[ /] Faller nästan alltid för fel personer
[x] Gillar muskler
[/] Hatar mjölk
[ /] Vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
[  ] Tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
[ ] Verkligen hatar att gå till tandläkaren
[x] Gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
[ x] Vet hur det är att älska någon som är för långt borta

hehe gillar att göra sådana, då får ju ni veta lite roligt om mej :) fråga om ni undrar över något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0