haluuh.

Hej mina nattinlägg börjar bli rätt vanliga nuförtiden..hehe :D
just nu lyssnar jag på musik, bloggar, chattar på msn & facebook samt är inne på H&Ms nätshopping sida, kollar in eftersom mami lovat en shoppingrunda nästa vecka ;)
om jag orkar ännu nu i början av denna natt ska jag lägga in ett lååångt inlägg om mina "förebilder" tyvärr tror jag nog det får vänta till morgonen.. Imorgon ska jag blogga, träffa vänner, gå i kyrka inför konfirmation samt tränaaa !
Idag tränade jag också, sportiga jag ska komma i beach-form '09 ! ; ))
Sedan var jag bara hemma hos en kompis med kill-kompisar och har faktiskt ngt på G med en och så men jag vet inte om det är ngt allvarligt ännu så nu ska ni inte tro något ännu ! hahha :D det är ju bara någon vecka sedan det blev slut mellan mig om mitt ex så. inte hoppa in i en relation med första bästa !!
nu ska jag se om jag hinner / orkar lägga in ett till inlägg med "förebilder" eller om det blir till morgonen..
skön musik & HM står högst upp på schemat, samt att prata med vännerna :)

godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Felicia

å just det. den mystiska killen ;) hur går det med honom nu då? ;D

2009-04-19 @ 00:54:35
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0