Daniel/Harry bilder

Hej (:
idag hade vi en mycket kort skoldag, skönt är så trött på skolan just nu !
hängde mest med vännerna och var på träningar, imorgon har jag jag igen kort skoldag och efter skolan ska jag kolla på stan om jag hittar vår / sommar kläder (: hoppas hoppas.
sedan ska jag åka till min kompis landeställe, (fredag-lördag), där vi tillsammans firar hennes födelsedag lite i efterhand..:) ska bli roligt ! på söndag ska jag gå i kyrka (konfirmation) och sedan ska jag göra något roligt våraktigt typ något ute i en park eller simma eller nått man inte gör i december :D

Nästa vecka består av hårklippning på måndag, prov på torsdag (vapp-dagen!) och såklart vappen firande :)
ska även på tävlingar (29.4) hoppas det går bra och sedan ska jag fira vappen och 1 maj med vänner och familj (:
2-3 maj har jag ett intensiv tränings veckoslut. Det blir roligt och nyttigt för mig ;)
Dessutom ! En sak som höjer mitt humör rejält, att de har lovat +10-16 för de kommande dagarna! wohoo!
Min kompis som var nyligen i Vasa berättade att de snöat där .. usch nu ska hela landen f*n få vår och sommar!

I brist på andra bilder visar jag bilder från HP 6 (behind scenes) på Daniel Radcliffe/Harry Potter:

snyggg ! ;)

så coolt !!:D

kramar hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag bor nära Vasa och den kom faktiskt snö en dag här också :( men den smallt bort som tur var :). Vill också sommar shoppa :D och jag ser fram emot första maj :DD nu är det sol här :) men kallt...

Härliga bilder :D det är så coolt att se filmen växa fram hela tiden :DD<3

2009-04-24 @ 17:38:54
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: jo på mig med :P jag är vit som ett lakan om vintern ^^ haha :b

2009-04-25 @ 17:05:58
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0