Blandat om min vardag ;;)


funderar på sommar även om denhär bilden inte är så somrig, mera vår/höst på stranden :P ähh glömm :D
kanske redan gjort en sådanhär ? minns inte men..
denna sommar ska jag...

...resa bort 1-2 veckor till medelhavsområdet
...konfirmationsläger + konfirmerad
...fixa moppekort!
...fylla år :)
...fira midsommar
...träffa vänner jag inte ser så ofta
...var på mitt landeställe
...vara på vänner landeställen
...bada & sola i massor !
...se harry potter 6 !!!!!!!!! <333
...läsa alla HP böcker på engelska på stranden ;)
...ändra om i mitt rum, hemtrevligare ska de bli
...segla
och nu kommer jag inte på mer.. njuta :D

Sedan till annat... VAPPEN närmar sig och många jag känner talar om hur de ska dricka sig jättefulla och hångla med sin kärlek.. haha okej det kan ju bli något förhållande men just nu känner jag mest sug efter lyckliga roliga singeldagar med vänner ! :) Kan bero på att jag rätt nyligen avslutade ett ganska kort förhållande som inte fungerade så bra men men :D

sådär fint ansikte & hår skulle man vilja ha ! :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Fina bilder :) båda två ;D. Låter som en jätte härlig sommar :)

2009-04-27 @ 14:45:20
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: ja eller hur! :(

2009-04-27 @ 15:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0